udrzi se data v RAM po vypnuti PC?

Jan Peterka peterka256@seznam.cz
Středa Březen 14 20:17:17 CET 2007

Tohle neprichazi v uvahu, system byl v takovem stavu,
kdy vypnuti PC se dalo provest jen vytazenim kabelu se zasuvky :-)

  ----- Original Message -----
  From: Snehulak
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, March 14, 2007 7:53 PM
  Subject: Re: udrzi se data v RAM po vypnuti PC?

  no ja pouzivam power managment S3 rezim , kde pamet zustava napajena i po vypnuti pocitace . Takze vlastne vypnuti zapnuti XP z toho stavu kde sem je nechal trva do 2 sekund . Potom se drzi v pameti vsechna data . Mam ups takze drobne vypadky vyresi jinak by se tam pamet porusila a pc normalne nabootovalo . leda ze by to slo tak nejak ale pripada mi to velmi nepravdepodobne.

  s pozdravem

  snehulak