M2ření zemního odporu (Re: Dvě otázky o měřáčcích)

Hezký večír,

    na to se používá měřič co se připojí na zemnič a pak na pomocný
zemnič a pak se s tím dělají různé a hrůzné věci načež se změří odpor.
Pokud si zítra vzpomenu tak si z práce přinesu chytrou knihu a můžu Vám
to naskenovat. Ale protože valím do Prahy do školy a vrátím se večír,
tak to bude až tak kolem půl desáté večer. Možná se najde někdo jiný :-)

					Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186