Regulace AC větráku 230V

Hezké ránko,

    moc by to nefungovalo, spíše by motor hučel a pak se přestal točit.
Na regulaci jsem viděla buď frekvenční měnič a nebo u malých motorů lze
motor brzdit pomocí stejnosměrného proudu. V jistém rozsahu to lze dělat
také změnou napětí, to se pak mění skluz. Jenže to jde jen v omezeném
rozsahu otáček.

					Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186