OT: Zesilovac k PC ?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Březen 13 12:26:59 CET 2007

> Tak to si jen tak vedci hrajou a neni to zatim nic pro normalni lidi.
> Ja zatim radsi zustanu osvedcenych a dostupnych komponent. To berylium
> je uplne v pohode.
>
> Ales Prochaska

Zdravím,
  ale teď vážně: Myslíte si, že je pravda, že z monokrystalu tetrahydroxidu
unobtainia dotovaného příměsí hydroxyvanadnitrilu se dají vyrobit donedávna
samostatně nedosažitelné "paraohmické" polovodičové prvky nulátor (dvojpól,
který na svých svorkách za všech okolností udržuje nulové napětí i proud)
a norátor (dvojpól, u němž je napětí zcelá nezávislé na proudu) ? Tyto prvky
se vyskytují v každém běžném OZ, ale doposud nebyly dostupné jako diskrétní
samostatné součástky.
             S pozdravem Pavel Troller