Zesilovac k PC ?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Březen 13 08:44:20 CET 2007

Mám dojem, že si z toho fakt děláte legraci. Jenže já to prostě
slyším. A to co tady prezentoval Balu o těch membránách je taky pěkná
blbost. Membrána musí být z kovového berylia a nic jiného nevyhovuje,
protože berylium má největší rychlost šíření zvuku. Díky tomu je možné
dělat prekompenzaci signálu s ohledem na postup deformace membrány a
zajistit přesně kulovou vlnoplochu až někam do 40 kHz. Cokoliv
jiného má vlnoplochu ve tvaru nakřáplého vajíčka a taky to jako
nakřáplé vajíčko zní. O systémech bez prekompenzace už vůbec nemluvím
(a to jich je na trhu naprostá většina a lidi je kupujou aby
ušetřili).

Aleš Procháska