Zesilovac k PC ?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Březen 12 21:54:26 CET 2007

Dokonce je i třída ABC - používá se to u autorádií, taky se tomu říká třída
H (G).

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>

    do dneška jsem si myslela, že zesilovač může pracovat buď ve třídě
"A" nebo "AB" či "B".

    třída "A" - klidový proud nastavený do poloviny charakteristiky,
jeden tranzistor zesiluje obě půlvny signálu
    třída "B" - pracuje bez klidového proudu a proto jsou nutné dva
tranzistory, každý pro jednu půlvlnu signálu
    třída "AB" - pracuje s klidovým proudem ale o dost menším než "A".
Také potřebuje dva tranzistory pro každou půlvnu jeden. Výhoda - nižší
přechodové zkreslení

    A pokud mi jeden nejprve ve třídě "A" a pak přejde do "B" tak je to
ještě nějaké další zapojení. Neví jaké, ono je těch tříd dneska už půlka
abecedy.