DC-DC zo sietovky 2

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Březen 12 21:48:58 CET 2007

Dobry den,

kedysi v aprili 2003 som tu pisal o DC-DC menici DPS05R09 zo starych
ISA sietoviek. Vtedy som bol neprijemne zaskoceny vlastnou spotrebou
naprazdno a potom aj nizkou ucinnostou pri zatazi.

Teraz sa mi dostala do ruk dalsia ISA sietovka s menicom postavenym z
diskretnych suciastok:
http://www.za.gaya.sk/~sinkom/tmp/DCDC/DCDC_modul/

Odber z 5V naprazdno je          11mA; Uvyst = 8.99V
Odber z 5V pri zatazi 100ohm je 172mA; Uvyst = 8.50V; Ivyst = 85mA
(logicky :-)

Ucinnost za tychto podmienok vychadza 84%, pekne :-) Na druhej strane
pokles vystupneho napatia je vyssi.

Na porovnanie namerane hodnoty DPS05R09 su v tu:
http://www.za.gaya.sk/~sinkom/tmp/DCDC/

miro

Finding fabulous fares is fun.
Let Yahoo! FareChase search your favorite travel sites to find flight and hotel bargains.
http://farechase.yahoo.com/promo-generic-14795097