Zesilovac k PC ?

Daniel VALUCH daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Březen 12 13:36:56 CET 2007

ale pani, na taketo aplikacie sa pouziva jedine Unobtainium. Jedine konektory vyrobene z tohoto materialu nedegraduju vlastnosti celeho prenosoveho retazca. Robia sa uz aj pokusy s pouzitim Unobtainia na vyrobu elektronickych suciastok pouzitych v zosilnovaci, sietovych transformatorov a LP platni.
Nebude uz dlho trvat a na trhu budu prve repro sustavy s unobtainiovymi membranami.
b.