Zesilovac k PC ?

azehw azehw@volny.cz
Pondělí Březen 12 12:32:28 CET 2007

Mají k tomu v GM konektory? Jak se to těsní? Musí se používat indium?
AZE

----- Original Message -----
From: "Ales Prochaska" <prochaska@alsoft.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, March 12, 2007 11:48 AM
Subject: Re: Zesilovac k PC ?

Zaspal jste dobu. Kyslíková bariéra je definitivně out, teď se
používají kabely s plynným dielektrikem a s polygonálním jádrem litým
ve vakuu. V zesilovači musí být vestavěný okruh čištění dielektrika a
nezbytný je měřič koncentrace SF6 (obvykle umístěný mezi měřičem
přechodových jevů 2. řádu a měřičem harmonického zkreslení). Bez toho
dneska žádný zesilovač neprodáte.

Aleš Procháska