Zesilovac k PC ?

Václav Ovsík vaclav.ovsik@i.cz
Pondělí Březen 12 12:29:54 CET 2007

Ja jsem si, asi tak 2roky zpet, koupil za nejakych necelych 13kKc,
AV receiver Harman Kardon AVR-130. Dneska uz bude mozna levnejsi.
http://www.harman-kardon.cz/manual/harman-kardon-avr130.pdf

Tak nejak mi to tehdy prislo za ty penize rozumny. Na webu to
v recenzich celkem chvalili a libilo se mi, ze to treba ma hodne
digitalnich vstupu coax i optical. Dokonce to ma digitalni vystup, ale
bohuzel jsem nemel zatim cas to vyzkouset, jestli to fakt umi
digitalizovat jak pisou v navodu.

Pripojil jsem k tomu ovsem pouze 2x reprobednu monolog (z AR), na
5 repraku nejak v panelaku nemam misto a nejak o to ani nestojim.
Volume se da protocit na +10dB, tak nevim jestli ten nominalni vykon je
na 0dB, kolik z toho leze na tech +10dB realne...
Zkousel jsem to jenom na okamzik... :-).

Ma to i svoje mouchy, abych to nevypadalo, ze to jako chci chvalit.
Napr. kdyz navolim DIRECT STEREO kdyz posloucham CD (PCM), aby se do
toho nepletly nejaky blby efekty, tak kdyz pak pustim DVD na kterym je
nejake DTS nebo co, tak se to prepne na nejakej ten 5-ti kanalovej
dekoder a kdyz pak zase jdu poslouchat jenom PCM, tak musim zase volit
rucne DIRECT STEREO, protoze tam naskoci nejak efekt. Ale mozna jsem
jenom blbej a neco jsem si v navodu neprecetl. Me by se libilo, aby to
porad uprednostnovalo to DIRECT STEREO (samozrejme v setupu mam
nastaveny pouze dve predni hlavni bedny).
--
Zito