Re:Jak nahrat vlastni aplikaci do Xilinxe z Flash

Karel Radkovský Karel.Radkovsky@seznam.cz
Pondělí Březen 12 08:54:14 CET 2007

Dobry den,

jak mate nastavene propojky MODE0 až MODE2? Zkuste je vsechny na zem.
Zkuste se kouknout do Xilinx ISE: prave tlacitko mysi na "Generate programming file", pak "Properties", zalozka "Startup options", "FPGA startup clock" - mam to nastavene na CCLK.

Jinak muzete jeste zkusit pred programovani ty Flashky v dialogovym okne ve skupine "PROM" zaskrtnout "Load FPGA", tak zjistite, zda vubec nejak funguje prenos mezi FLASH a FPGA...

PS: mam nekolik aplikaci se Spartanem 3 a vsechny jedou z Flash pameti bez problemu :-).

S pozdravem
--
Karel Radkovsky
www.dioda.cz