Stale problemy s ADE7756

adam@studio81.cz adam@studio81.cz
Neděle Březen 11 22:11:53 CET 2007

Jo to vim ze eval board je na jejich sajtech komplet ke staze, problem je
s casem, nez by se deska vyrobila a odladila atd, pokud se mi nepodari
rozchodit to ADEcko  tak ho asi zpracuju jen teoreticky, jako ze neco meri
a  dodelam to pozdeji, po statnicich.
aDAm

PS: ale kdyby nekdo mel tip kde muze byt zakopany pes sem s nim,budu
jedine rad

ADE obvody chodi jak pro 50 tak pro 60 "hercu"
Pokud jde o eval board tak si celkem neni problem ji udelat doma, na
strankach Analogu jsou i matrice na DPS, nicmene, pokud chcete zkusit
pouze ADE otestovat pomoci sw pro PC, ktery je na strankach Analogu tak
vystacite s dvema 74HC08.

http://www.analog.com/Analog_Root/static/pdf/dataConverters/evalBoards/ADE7756EB_0.pdf