Stale problemy s ADE7756

adam@studio81.cz adam@studio81.cz
Neděle Březen 11 17:09:44 CET 2007

Zdarec,
testovat jednotlive kanaly sem se taky pokousel. ADEcko ma funkci pro
disable jednotlivych kanalu, kdyz oba zakazu na vysledku se nic nezmeni,
kdyz na jeden privedu nejaky signal (z generatoru) tak se vysledek taky
nemeni. Jestli se da nejak zjistit co je na jednotlivych usecich AD
prevodu a vypoctu netusim, ja akorat prisel na to ze ma pristupne registry
a kdyz z nich vycitam hodnoty tak vraceji defaultni hodnoty co sou vedeny
v DS az na energy registy 01h-05h.
Ted sem zkousel delat zapisy do nekterych R/W registru, kdyz provedu zapis
do mode registru (06h) tak se data zapisou, ale pokud zapisu neco do
jinych registru tak se to ignoruje, zatim nevim jestli je to chyba zapisu
nebo hodnota v techto registrech je podminena nejakou jinou funkci v
ADEcku.
Taky sem zkousel kontrolovat napajeci napeti, oba napajeci vstupu
dostavaji potrebnou stavu, kontroloval sem i zeme, jak analog tak i
digital je uzemnena.
Kontroloval sem i krystal na oscaku a kmital, misto krystalu sem daval i
generator a snazil se nastavit presne frekvenci osc kterou potrebuje a
stale bezezmeny.
A co se tyka 60Hz, nikde sem nenasel nejake nastaveni kde by se menil
kmitocet mereneho napeti/proudu.
Pokousel sem se i rozebrat hotovou aplikaci eMeteru co uvolnil analog a
stale bezvysledne, prochazel jsem jejich ASM kod a sel krok po kroku a
zjistil ze oni delaji kalibraci ADEcka pomoci PC.
Idealni by asi bylo mit development board od ADEcka ale ta je jaksi mimo
nase financni moznosti (tusim stoji kolem 10tkc)
Takze uz fakt nevim kde muze byt chyba.

aDAm

Ahoj,

moja myslienka bola otestovat jednotlive kanaly samostatne, ci ten AD
prevodnik dava nejake relativne konstantne hodnoty a nie kontrolovat
vysledok, ktory je "nejakym" sucinom hodnot z oboch kanalov. Ja by som sa
naozaj snazil skontrolovat najprv nejako tie dva kanaly a na to su tie
tuzkove baterie idealne. Len neviem, ci sa daju tie napatia na jednotlivych
kanaloch citat z nejakych samostatnych registrov prevodnika.

A.

p.s.: A este jeden postreh, ten svab moze byt primarne nastaveny na 60Hz.