Stale problemy s ADE7756

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Neděle Březen 11 14:45:37 CET 2007

Ahoj,

moja myslienka bola otestovat jednotlive kanaly samostatne, ci ten AD
prevodnik dava nejake relativne konstantne hodnoty a nie kontrolovat
vysledok, ktory je "nejakym" sucinom hodnot z oboch kanalov. Ja by som sa
naozaj snazil skontrolovat najprv nejako tie dva kanaly a na to su tie
tuzkove baterie idealne. Len neviem, ci sa daju tie napatia na jednotlivych
kanaloch citat z nejakych samostatnych registrov prevodnika.

A.

p.s.: A este jeden postreh, ten svab moze byt primarne nastaveny na 60Hz.