Vrtacka, stojan a bruska na plosne spoje.

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Neděle Březen 11 09:12:30 CET 2007

Popravde jsme zvedavy jak dopadnete, ja nenasel nic co by v rozsahu otacek
od vrtacich po brousici (500-20000) nehazelo tak, ze cloveku brni cela ruka.
Respektive nasel, ale za 15k Kc, profi frezku pro zubni laboratore (pouze
motor) cela je za 40k Kc :-).

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Kotlaba
Sent: Sunday, March 11, 2007 8:54 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Vrtacka, stojan a bruska na plosne spoje.

Uz to tu urcite bylo:
Uvazuji o porizeni vrtacky na plosne spoje se stojanem
z low end konce (nebudu to potrebovat kazdy den).
Neco jsem sveho casu videl myslim v PS elektronic.
Chtel bych si k tomu take poridit brousici kotoucky
(sveho casu jsem neco podobneho kupoval u conrada),
tak bych byl rad aby ta vrtacka nejakou dobu snasela i namahani hridele
zboku.
Kdo mi muzete doporucit jake "znacce" bych se mel
zdaleka vyhnout a naopak co je jakz takz prijatelne?