Stale problemy s ADE7756

adam@studio81.cz adam@studio81.cz
Sobota Březen 10 15:07:47 CET 2007

No zkousel sem na vstupy pripojovat jak tuzkovky tak generatory a
vysledkem bylo zadna zmena. Datasit sem se pokusil nekolikrat prokousat,
vstupni parametry vim, o te pristupne aplikaci na webu vim taky, mam jak
jeji datasheet tak i program v asm. Ono v podstate zakladni zapojeni ADE v
DS a v te aplikaci je temer identicke, ale me to stale neslape. A taky ten
watmetr je jedina aplikace co se mi podarilo najit.
aDAm

Ahoj,

> Zakladni zapojeni na kterem to testuji je to co je uvedeno v datasheetu u
> ADEcka (testovaci obvod) s tim ze oba vstupy ADEcka necham naprazdno.

Ja osobne by som ten reverz error eng. robil tak, ze by som si precital
datasheet, v ktorom je napisane, ze max. hodnota na vstupe CH1 a CH2 je
+-1V. Zobral by som dve tuzkove baterky, postavil si z R dva delice napatia,
ktore by som pripojil na vstupy CH1, CH2 a sedel by som nad tymto, pokial to
nebude chodit. (Nezabudnite si spravne prepojit zeme).

A.

p.s. kedze na webe je nejaka app opisujuca wattmeter, tak to chodit musi.