Spolehlivost disku - bylo Re: OT:Re: ADSL k sousedovi - kabel

martin vorel hwnews.martin.vorel@arms.cz
Pátek Březen 9 22:07:11 CET 2007

Protoze odesilatel uz to s timto datumem odeslal.
Spis me zaujala ta poznamka o discich.
Pan Kozeluh vychazi z nejakeho rozumneho statistickeho vzorku? Me osobne
se zdaji disky spolehlive, tak nejak porad stejne. Mam na starost cca
500 disku a do kremikoveho nebe odejde tak 2-8 rocne. Takhle to plati uz
asi 7 let. Jednou nam privezli trosku horsi disky a ty odesly vsechny
behem zaruky... (ibm - hungary).
Osobne si myslim, ze kdyz treba Seagate rekne, ze stredni doba mezi
poruchama u konkretniho disku je 12 000 000 hodin
(http://www.alza.cz/pevny-disk-seagate-barracuda-es-500gb-sata-ii-ncq-16mb-cache-7200ot-d65013.htm)
tak i kdyby to melo byt 100x mene, tak muzem byt celkem v klidu. Ostatne
zalohovani je matka moudrosti a zaloh neni nikdy dost. :)
M.