Pneumaticke naradi

Roman Vostřel vostrel@lit.cz
Pátek Březen 9 21:11:44 CET 2007

Nedavno jsem byl s bezpecakem a rikal ze jediny na co se delaji
pravidelne revize jsou tlakove nadoby,nic jineho je nezajima.Potrubi se
jako tlakova nadoba nebere.Tak se pouzivaji na rozvody vetsi prumery
trubek jako nahrada tlak. nadoby. Pak se pravidelne revize nemusi
delat.Ted nevim jake jsou terminy, ale je to minimalne 1 rok.Co vim tak
se vede evidence jen elektro naradi, o vzduch se nikdo nezajima.Spise
zalezi na vnitropodnikovych smernicich jak si to kdo urci.