cim rozpustit barvu na akrylovém základě ?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Březen 9 14:46:23 CET 2007

No len to by odstranilo aj farbu z lamiel. A mozno aj rychlejsie, ako
akrylovu penetraciu.

Pre DJ:

Ak to nepojde nicim, tak si dajte vyrobit nove lamely v potrebnom
mnozstve a vymente. Rozobrat a zlozit sa zaluzie daju celkom v pohode
(pri troche trpezlivosti). A kusove mnozstvo lamiel v serioznej
"okennej" firme vyrobia tiez. Daval som si tak robit. Doporucujem
doniest im jednu lamelu ako predlohu.

miro

--- adam@studio81.cz wrote:

> Da se koupit odstranovac starych nateru. Ja to jednou zkousel na alu
> kolech a celkem to i slo.
> aDAm
>
> Zdravím zùèastné ...
>
> tedy hlavnì chemiky ;-) pøi renovaci pokoje se mi stala nemilá vìc
> èást akrylového penetraèního nátìru mi bohu¾el ulpìla na plastových
> oknech,sklech a
> co je nejhor¹í tak na ¾aluziíích :-( ze skel a plastu se to dá
> od¹krábat
> (hodnì blbì ) ale
> z tìch ALu lamel teda moc ne - nevíte èím se to dá rozpustit ? tedy
> [...]

It's here! Your new message!
Get new email alerts with the free Yahoo! Toolbar.
http://tools.search.yahoo.com/toolbar/features/mail/