TC4427A u Microdisu v kusovce

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pátek Březen 9 13:10:54 CET 2007

Dobry den,

pred nedavnem mi tu cisi kocour poradil pouzit TC4426-8 na buzeni
FETu H-mustku. Obvody jsem za primerenou cenu sehnal v kusovem
mnozstvi u Microdisu, tak kdyby je nahodou take nekdo (napr. z
Rychnova) shanel. Bral jsem TC4427AEOA:

(Bohuzel se Microdis radi k 80% neprilis inteligentnich dodavatelu,
kteri si mysli, ze pisu v mailu odstavec uvozeny "Pozor" a vykricniky
a podrobnym vysvetlenim rozdilu fakturacni a dodaci adresy jen tak z
rozmaru a zbozi odeslali na uplne jine pracoviste na jine adrese...)

Zdravi Marek P.