7" TFT LCD Sailor SA-775

jordan jordan@pobox.sk
Pátek Březen 9 09:33:39 CET 2007

Dostal sa mi na stol televizor 7" TFT LCD Sailor SA-775. Je po pripojeni
na 24V namiesto normalnych napajacich 12V. Odniesla si to ochranna dioda
proti prepolovaniu (prieraz do skratu) a poistka 2A. Viditelne je
poskodeny aj tranzistor v obvode DC-DC menica (prilozene foto) riadeneho
cez AP2001. Minimalne polovica AP2001 pracuje, lebo podsvietenie LCD
nabehne po pripojeni napajania. Neviem si vsak poradit s identifikaciou
zniceneho tranzistora na fotke. Vedel by niekto poradit ? Pripadne schema
podobneho televizoru by mi velmi pomohla.

Dakujem za kazdu radu.