OT: internet vsade, Was: Seznamovani se s linuxem

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Březen 9 08:56:13 CET 2007

Mno do polnoci som to nestihol, snad mi bude odpustene ze tu nesedim aj
vecer...

CNCnet.info wrote:
> a pripadne se domluvit na tom, ze nekde kam vede telefon se
> pichne modem a muze na to jet vic lidi a nakladay rozpocitat tak aby to
> bylo prijatelne cenove i pro ty co maji hluboko do kapsy. Ze se
> pripojeni da vyresit i tam kde se to zda beznadejne.

Takze ja ten telefon MAM a MAM v nom pichnuty modem - mno a necitim
potrebu sa s tym obmedzenym prenosovym pasmom co takto ziskam este delit
cez wifinu ci akokolvek inak...

Aha, je mi jasne co mi napisete, ze predsa kde je telefon je aj xDSL.

Mno, tak Vam musim s hlbokym zarmutkom oznamit, ze nie je. Mozno
dementny som, ale az tak velmi nie.

Samozrejme ze to pripojenie riesit IDE, s troskou chcenia, napriklad si
mozem prenajat kanal na satelite, alebo si dotiahnut opticky kabel,
alebo si od telekomu prenajat priamo jeden par z kabla co vedie k nam do
dediny a vyriesit si technicky oba konce vo vlastnej rezii, alebo tomu
telekomu zaplatim tu novu ustrednu v dedine ktoru potrebuju kvoli
moznosti toho dsl, a ono toto vsetko naozaj IDE len treba TROSKA
chciet... (prehananie je zamerne aby vynikla podstata veci)...

Proste nemozete zovseobecnovat na zaklade svojich skusenosti, uvedomte
si, ze SU obmedzene.

Mozete mat znova stastie a ta wifina v tej danej dedine moze mat za
sebou tucne pripojenie do internetu cojaviem trebars tam moze byt
schovany nestastny dotnet zbohatlik z Ameriky a ma to pripojenie cez
satelit a dotycny moze byt altruista alebo sa moze chciet s tym
pripojenim podelit za symbolicku cenu, a Vy si z toho odvodite, ze v
kazdej dedine je poruke lacne a tucne pripojenie k internetu???

wek