OT: Seznamovani se s linuxem

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Březen 8 20:30:34 CET 2007

Puvodni zprava ze dne 8.3.2007 od CNCnet.info:

> Priznam se, ze absolutne nechapu o co ti jde.

A ja zase nechapu, proc patras, o co mi jde. Nejde mi vubec o nic.
Zeptal jsem se velmi slusne, jestli je to OK, kdyz se nekdo napoji na
cizi WiFi AP. A Ty jsi vyskocil jako certik z krabicky, ze ses nikam
nenapojoval a ze se pujdes domluvit. Tak jsi mi to vysvetlil a me zase
nebylo jasne, jak tedy vis, ze tam je internet. A Ty opet vyskakujes.
Tak co Ti na to mam rict? Neni duvod se vztekat, vsak ja se jen ptam a
Ty mi vubec nemusis odpovidat, proste me posli do haje, at se blbe
neptam. No a ja se ptat nebudu :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem