Fotodioda Hamamatsu S2386-18K objednavam nechcete se pridat ?

x12253@gmail.com x12253@gmail.com
Čtvrtek Březen 8 14:35:32 CET 2007

sa data vyhodnotia, a popri inom, sa aj urci ekonomika celeho solaru.

-       to je co  sa mna tyka....

Momentalne som v stadiu ze loger uz bezi, len tam treba prirobit vstup na
meranie toho slnka.

Ale kedze zadavatel este nespecifikoval vsetky podmienky, tak ako sa vravi
"cakame na objednavku".

Ked bude riesenie na svete, urcite napisem co sme pouzili....

  _____