OT: Seznamovani se s linuxem

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Březen 8 13:07:14 CET 2007

V jedne nejmenovane brnenske vysoke skole pustite Explorer a vyskoci
jako domaci stranka www.autocont.cz. Samozrejme vsude je vse od
Microsoftu, server take, Exchange server-posta take (nedoporucuji se
pripojovat postovnim klientem z domova ale pres webove rozhrani). Pak uz
me ani neprekvapilo, ze mame neco udelat v Accessu, pricemz
predpokladaji, ze jej automaticky mame. Krast se mi nechce a kupovat jej
take, ne. SQL server pouze od Microsoftu atd.
Ucitel uplne bezelstne rekne, ze jine aplikace nikdy nezkousel - zadny
jiny SQL server atd. No co si o tom myslet?

Martin Hanek