OT: Seznamovani se s linuxem

Galloth lordgalloth@gmail.com
Čtvrtek Březen 8 11:46:21 CET 2007

Samozrejme neexistuje idealni reseni pro vsechny problemy, ale spousta
problemu by se linuxy odstranila. Ono ale stejne ve vysledku nezalezi
ani tak na kvalite tech jednotlivych OS, ajk na kvalite administratoru
kteri je spravuji. Sebelepsi OS se spatnym administratorem bude proste
spatne fungovat. Typickym prikladem je jista vyskoa skola v brne, kde
pokud se chcete pripojit na internet, musite mit otevrenou jednu
konkretni stranku v Internet exploreru a pravidelne ji obnovovat (vy
musite zmacknout reload). Teto vysoke skole nepomuze uz nic vyjma
vymeny administratoru.

Co se tyce vaseho problemu s Linuxem, mate pravdu v tom, ze bud musite
rozumet administraci linuxu a nebo musite mit kvalitni pripojeni. Ja
si proste myslim, ze je nefer posuzovat kvalitu OS podle toho, jestli
jej umi zacatecnik nainstalovat.

Uprimne receno mne se myslenka stahovani s netu aplikace kterou prave
potrebuji libi vice, nez mit doma hromadu medii, na kterych jsou
desetitisice ovladacu a desitky a stovky programu, ktere nikdy nebudu
potrebovat.

Honza K