TURBO OT: Pripojeni na internet. Re: OT: Seznamovani se s linuxem

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Březen 8 11:27:15 CET 2007

Mno, presne takto to dopadne ked jeden hovori o voze a druhy o koze.

Pre predstavu, ide o vecerne stiahnutie/rozposlanie mailov a sem-tam v
pripade potreby stiahnut nejaky mensi datasheet, tiez vecer ci cez vikend.

Toto je presne ako ked jeden nas klient potreboval trvalu a spolahlivu
linku s malou latenciou (pre modernych internetistov: rychle pingy :-) )
na prenos asi tak 1 byte za sekundu v ramci mesta. Na toto sa hodi
prenajaty anologovy okruh, 4800-9600 baud podla okolnosti. Mno a _uplne_
_vsetci_ sa mu snazili za dva- ci trikrat tolko penazi napchat rozne
megabitove digitalne linky s argumentom, ze ved to je vyhodnejsie.

Zas a znova je to o tom vzorceku a do tychto vzorcekov v realnom zivote
zvykne vchadzat viac nez jeden ci dva parametre - mno a neexistuje
univerzalne riesenie.

A toto je nakoniec aj odpoved na posledny mail RadkaCX, lebo sa mi na
danu temu uz fakt nechce viac pisat. Kto chcel, poucil sa; kto je
presvedceny ze som dementny, do uritej miery MA pravdu... :-)

wek