OT: Seznamovani se s linuxem

Galloth lordgalloth@gmail.com
Čtvrtek Březen 8 10:26:39 CET 2007

Dobry den,
A nebo nezapominejte a nastudujte si co presne nechodi, kde je chyba a
opravte si to.
Je to uplne stejne jako na Windows. Co udelate, kdyz vam Windows
nepujdou nainstalovat? Co udelate kdyz vam na nich nejaky program
nepobezi? Me osobne nezbude nic, nez na window (aplikaci) zapomenout.
Takze si myslim, ze to na co si  stezujete je spolecne vsem OS (MAM
zkusenost s tim, ze windows nejdou nainstalovat). U linuxu je ale
moznost (pokud to nekoho laka) nastudovat si detailne co ktera
aplikace dela, jak to dela a proc to dela (treba i se zdrojoveho kodu)
a chybu si opravit. Samozrejme to vetsina lidi neudela, ale alespon
mame tu moznost. Co nam ale nabizi Windows?

Chapu ze nekteri lide proste o linux nemaji zajem a nevnucuji jim ho.
Chapu ze prechod s nejakeho OS a prostredi, ktere clovek zna na jine
je tezke, ale myslim si, ze by jste si mel uvedomit, ze o na co si
stezujete neni linux, ale prechod s Windows na linux. Neni to tak
davn, co jsem mel udelat pomerne jednoduchou vec v MS Windows a stala
se pro me temer neresitelnym problemem a dodnes scela nevim, jak je to
mozne, ze se to nakonec rozbehlo. Je to proste ti, ze jsem zvykli
delat v prostredi linuxu a nejsem na Windows zvykli. A mohu Vas
ujistit, ze temer vsechny Vase stiznosti na linux mohu ja prohlasovat
o Windows.

Ted me napada, ze to je vlastne dalsi duvod proc by  na skolach mel
byt alespon nekde linux, aby se studenti s linuxem seznamili a nemeli
pak takove problemy jako mate vy.

Honza K