OT: Seznamovani se s linuxem

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Březen 8 09:43:38 CET 2007

Mno, ak mi tunajsie forum dovoli este jeden zo serie skeptickych
prispevkov na temu "o ake lahke je to s linuxom":
- vezmite/zozente/stiahnite si to ubuntu
- pichnite CD do mechaniky (dufam ze tam nejaka je)
- klikajte
- ak sa to nainstaluje same, ste za vodou
- ak sa to same nenainstaluje, netrapte sa dalej a zabudnite na linux
- ak to chodi ale nieco konkretne z tej instalacie nefunguje, netrapte
sa a zabudnite na tu konkretnu vec
- ak to chodi ale nieco tam chyba, doinstalujte si to s dodanym
samostahovacim toolom. Ak to nebude fungovat, zabudnite na to.

wek