matematicky rebus

Radek Kasal radekkasal@centrum.cz
Čtvrtek Březen 8 09:32:55 CET 2007

Díky pánové,
již vím, někdy si stačí přešlápnout a k tomu takový malý štouchanec stačí.
 Radek
> Od: wek@evona.sk
> Komu: HW-news <hw-list@list.hw.cz>
> Datum: 08.03.2007 09:21
> Předmět: Re: matematicky rebus
>
>11
>
>Aby som Vam nepokazil radost z objavovania riesenia, len napoviem, je to
uloha z klasickej sady uloh, ked si musite uvedomit, co to znamena
4-ciferne cislo (napr. XYZQ) v _desiatkovej_ sustave...

>wek

příkladem a já s ním ani hnout. Přímo bych tvrdil, že to nemá další
řešení, ale kdo ví?
číslicemi pozpátku. Kterým číslem je výsledné číslo dělitelné? > Mne
napadá 1 a sebe samo. Máte někdo jiný nápad?