OT: Seznamovani se s linuxem

JD jirkonf@seznam.cz
Středa Březen 7 12:36:15 CET 2007

  Zdravim,
presne tak, kdo chce, najde zpusob. Jinak ja si ubuntu nainstaloval par
tydnu nazpet (klasicky na dalsi partition), takze se zatim v linuxu tak
nejak rozkoukavam, ale muzu rict, ze se mi libi. Souhlasim s tim, ze web
je na tahani rozumu nejlepsi, ale rozhodne neni treba zadna gigova linka
ani druhe PC, vzdyt v tom linuxu mate taky web browser. Ja si treba
brouzdal po netu (a vykecaval na ICQ) uz behem instalace ubuntu. Uznavam
ale, ze ne kazdy ma pripojeni k netu pres LAN s DHCP a pak je treba ten
net v linuxu nejdriv nastavit a rozchodit, coz muze byt (hlavne v
pripade ruznych usb modemu) prave bez tech rozumu z netu problem.

JDrozd