OT: Seznamovani se s linuxem

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Březen 7 10:15:34 CET 2007

Snehulak wrote:
> No schvalne si to VMWARE zkuste . Ma asi 200 mb

Mno, neviem ci ste si vsimli, ale jedna z mojich prvych namietok bolo,
ze RadekCX automaticky predpoklada superrychle neobmedzene pripojenie na
net.

V tej dedine kde teraz byvam som rad, ze mam telefon, ergo dialup. Aby
ste nezacali rypat, ano, pripustam, toto samo osebe nijako nebrani
tahaniu 200MB... :-)

Vzdy ked mi niekto tvrdil ze nieco je brm brm tak z toho boli nejake
dost zasadne problemy, lebo pozabudol na to, ze pre neho brm brm je uz
aj hento aj ono... Mno a kedze na rozdiel od vacsiny tych, co tu
odpovedali, mna PC nezivia a mam obmedzeny cas na taketo hratky, takze
davam prednost veciam ktore jednoducho zapnem a funguju.

wek

PS Dakujem za navod, aj ked ho teraz nevyuzijem, dufam, ze to spuste
ludi pomoze nakopnut sa, myslim to vazne.

PS2 pre manzelku som MUSEL kupit Win/M$Office pretoze mi kazdych 10
sekund otlkavala o hlavu, preco to ci ono ci hento ci tamto, na co je uz
zvyknuta z M$, v OOo nefunguje resp. funguje nejako divne, alebo je to
nejako hrozne nezmyselne komplikovane... (k OOo v2 som sa zatial
nedostal lebo som bol varovany ze je vyrazne pomalsi nez ten uz teraz
neznesitelne pomaly 1.x)...