RE: Tlakové ventilátory

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Středa Březen 7 09:30:25 CET 2007

Já jsem teď scháněl podobný ventilátor a volba padla na turbínu do topení ze Škodovky (alespoň mi říkali že je to ze Škodovky). Pro můj účel dává dostatek vzduchu a je relativně tichá. Navíc má SS motor, takže ji lze snadno regulovat. Kolik ale dává vzduchu netuším. Jistě půjde sehnat za pár šupů někde na vrakovišti.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Šula Miloš
Subject: Re: Tlakové ventilátory

Aha tak to je pro mé účely příliš silné.
Neleží někomu nějakej větrák ladem za rozumnou cenu s následujícími
parametry ( může být klidně použitý )? Je mi jedno jestli radiální, nebo
axiální.

výstupní tlak: >=150Pa
průtok vzduchu: >=350m3/h

Koukal jsem na nějaké nabídky firem, ale cena kolem 3500,- a výše za
ventilátor se mi zdá docela velká. Ještě mě napadá sehnat ventilátor z
nějakého vyřazeného silnějšího odsavače par .....Nebo nevíte o nějakém čekém
výrobci těchto ventilátorů ?

Miloš