Analog devices seminar

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Březen 6 23:48:58 CET 2007


ano, ale tie zaklady ktore sa ucia v skole su ako keby vysvetlovali 
konstrukciu telefonneho rele. Nasledne ze v telefonnych ustredniach sa 
pouzivaju prepinacie rele ale uz sme videli aj krokove volice, ktore 
maju 10 kontaktov. Asi tolko sa uci o AD/DA prevodnikoch. Minimalne na 
univerzite kde som studoval ja. Ziadne technologie a koncepty ktore sa 
pouzivaju povedzme poslednych 15 rokov. To ma sere.
To ze prevodniky vyssieho ako tretieho radu piskaju uz viem, nezabudnete 
to nikdy pripomenut ked sa tu co i len spomenie AD prevod. Nastastie 
mame aj ine architektury ako SD a minimalne v oblasti kde pracujem ja SD 
prevodniky nepouzivame lebo su zufalo pomale. Takze piskanie ma netrapi. 
Mimochodom co si vojin Kefalin predstavuje pod piskanim?
b.


Jaroslav Lukesh wrote:
> Bez pochopení základů nepochopíš to další. Pedagog nemá za cíl tě naučit 
> nové věci, ale HLAVNě naučit studenty samostatně myslet v daném oboru. A 
> kecnuli tam taky nevýhody těch kterých převodníků? Třeba že SD vyššího než 
> 3. řádu píská a to pískání se následně složitou logikou odstraňuje (rozloží 
> do šumu) ale nikdy není 100% a bez chyb...
>
> JL.
>   





Další informace o konferenci Hw-list