Kam na pruzinky ?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Březen 6 13:08:17 CET 2007

Ja jsem si oblibil chirurgicky drat Osteofix, drive Poldi, dnes
Zelezarny Chomutov. V provedeni "tvrdy" se vyrabi od 0.2 do 2 mm, je
ze specialni Cr-Ni-Mo-Ti oceli a ma pevnost kolem 2 GPa a jako bonus
nerezavi ani ve slane vode. Pruziny se z nej delaji vyborne (za
studena, nekali se). Prodava se v baleni po peti metrech, stoji tak
kolem stovky za baleni (podle prumeru). Dodaji primo ty zelezarny nebo
dodavatele zubarskeho materialu, treba www.hufa.cz.

Ales Prochaska