Bezdrotova (najlepsie opticka) "predlzovacka" 10base-T?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Březen 5 17:20:43 CET 2007

Mam keramicku dlazbu :-(
Jedine vydlabat sparovacku, natlacit droty a zasparovat nanovo :-)

Vysielac+prijimac by som umiestnil na hornu stranu zarubne dveri.
Zarubna je duta, takze kabel by siel vnutrajskom a zrejme aj
elektronika vysielaca/prijimaca by sa tam dala skryt.

Pozeram tu Ronju, vyzera to dobre, hoci na moj ucel je to ozaj kanon.
Minimalne ako inspiracie je to ale skvele.

miro