SW prevodnik RS232 - ETH

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Březen 5 16:29:14 CET 2007

Toto som riesil tu na konfere asi tak pred rokom, skuste sa prehryzt
archivom.

Pointa bola, ze na tie dva konce treba dva rozne programy (jeden je
akoby master a druhy akoby slave), jeden z nich (ten "slave") bol
http://homedome.com/downloads/Serial-Redirector.zip ten druhy ("master")
sa standardne nahradza telnet klientom, ale ak ma byt to spojenie naozaj
COM-COM, tak to bol akysi francuzsky program ale uz si nespominam...

wek