Bezdrotova (najlepsie opticka) "predlzovacka" 10base-T?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Březen 5 16:26:52 CET 2007

Dobry den,

neriesil prosim niekto takyto problem? Mam sietovy kabel 10Base-T (2
krutene pary), ktory spaja PC s WiFi klientom a potreboval by som ten
kabel prerusit na povedzme 2-3m (priama viditelnost - chodba v byte),
cez ktore by data "tiekli" vzduchom. Ten WiFi klient musi byt tam, kde
je (pripojena smerova antena za oknom) a nerad by som k nemu daval
PC/router/atd s dalsim WiFi zariadenim na vnutrobytovy prenos.
Vseobecne - rad by som sa vyhol radiovemu prenosu. Kable od klienta po
chodbu a na druhej strane od PC po chodbu nie su problemom. Jedine ta
chodba...

Predstavoval by som si nejaky modul, na ktorom by bolo ethernetove
zakoncovacie trafko, za nim budic vysielacej a zosilnovac prijimacej
optickej diody. Na druhej strane to iste. Plus pripadna jednoducha
optika. Napajanie by som priviedol nevyuzitym krutenym parom v kabli.

Komercne vyrabane som nenasiel nic. Je to cisty nezmysel, alebo by to
bolo schodne? Privitam kazdu radu, vdaka.

miro

Want to start your own business?
Learn how on Yahoo! Small Business.
http://smallbusiness.yahoo.com/r-index