SW prevodnik RS232 - ETH

pm konference@komfi.cz
Pondělí Březen 5 15:44:42 CET 2007

DD,

    Potreboval bych neco jako softwarovy prevodnik ETH - RS232 a ani
trochu me nenapada co hledat

priklad

mam HW zarizeni s RS232 nekde ve svete,  na zarizeni dojde k poruse a ja
se k nemu musim nejak pripojit .

 tj je mozne jeho RS232 pripojit do nejblizsiho PC ktere je na internetu
(urcite nekde za firewallem s neznamou IP .... ) na tomto PC by si
uzivatel pustil NEJAKY soft, ktery by se pripojil po internetu ke me
domu ( na znamou verejnou IP nejlepe pres HTTP )

u me doma by bezel take tento NEJAKY soft ktery by delal virtualni
seriovy port  pres ktery bych se pripojil s libovolnym komercnim
programem na moje zarizeni nekde ve svete

napada nekoho jak toto resit ?

diky PM