Odchadzajuce halogenky

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Březen 5 14:39:02 CET 2007

To je jiz snad vhodnejsi tam tam relatko a rozbehový odpor, ktery to rele
nasledne premosti.
Pokud nehodlate využívat stmivani tak bych to videl jako nejvhodnejsi nebo
sehat zdroj s regulaci na primaru

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Ivan Kiss
Sent: Monday, March 05, 2007 1:59 PM
To: HW-news
Subject: Re: Odchadzajuce halogenky

Vdaka za informacie.
Nuz teraz len dufat, ze to riesi problem. Pokusil som sa najst nejake
info na strankach vyrobcu, ci je tento zdroj setrnejsi k ziarovkam pri
zapnuti,
ale neuspesne. Zaujemcovia sa mozu pozriet tu:

http://www.vossloh-schwabe.de/eng/produkte/gluehlampen/
Item number: 162433
http://www.vossloh-schwabe.de/images/onecms/site/pdf/montageanleitung_est_en
g.pdf

Este uvazujem doplnit moje trafa elektronikou na tento sposob:
http://www.hw.cz/Teorie-a-praxe/Konstrukce/ART1716-Spinac-halogenovych-lamp-
12V-50W.html

Akurat mi tam vadi ten diodovy mostik. Mam teda na mysli znacny ubytok
napatia na nom. Nepozna niekto elegantnejsie zapojenie? Predstavoval
by som si to napriklad ako mostik z FET.

IK