Pozvanka na Amper 2007 a volnasky

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Březen 5 12:37:04 CET 2007

Omlouvam se za nabodenicka v konfere a panu Galuzskovi za zkomoleni jmena.
Mam hlavu plnou i jinych problemu...
Mam za sebou tezke jednani, kde se podarilo uhrat slusne penize pro nase
druzstvo a tak proste clovek nemysli na vsechno.
Jindra Polivka

Tak jak probírám poštu, tak jsem zjistil, že mám letos smůlu.
Nevadí, rád bych letos navštívil Amper i s kamerou a ne s jednou.
Zásadně točím na dvě kamery a chtěl bych udělat malou reportáž.
Přivítám nápady. Kamery jsou buďto profi nebo alespoň poloprofi dle
vytížení.
Zdravim, Jindra Polívka

jaro se blizi, Amper se blizi, takze timto davam jak je zvykem do placu 10
voucheru na vstupenku na veletrh AMPER 2007.
Piste si na jan@ei.cz

Zaroven bych Vas rad pozval na navstevu naseho stanku hala 5 stanek 5B1 ,
kde bude spolecna expozice:
www.elektronika.cz
www.elpro-ke.sk
www.etc.sk
www.csat.sk

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862