Zaruka NB HP

Jan Galuszka konference@ei.cz
Neděle Březen 4 14:26:43 CET 2007

Maly dotaz:
ten notebook budete pouzivat taky mobilne nebo pouze na stole?
Jak casto mobilne?

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of azehw
Sent: Sunday, March 04, 2007 2:23 PM
To: HW-news
Subject: Re: Zaruka NB HP

Hry mne nezajímají. Význam má ta klávesnice a široký monitor. CoreDuo 1,8GHz
se mi také nezdá slabý. Našel jsem porovnání CoreDuo a Core2Duo a nevidím
nijak zásadní rozdíl http://www.pcper.com/article.php?aid=276
V současné době mám "normální" mobilní celeron 1.3GHz a monitor má 1280x900,
video má sdílenou RAM. Notebooková klávesnice není nic moc na psaní. Ten HP
ji má docela "dospělou".
Původní dilema pro syna vyřešila Toshiba P100-387 . Pro sebe uvažuji buď o
modelu P100-325 (1440x900) nebo o tomto HP 1680x1050 za podobnou cenu, ale s
monitorem s vyšším rozlišením. Takže hledám názor někoho,kdo má toho HP a
může se podělit o zkušenosti...
AZE