ITER (bolo Elektromobil)

Ales Martinik amartinik@atlas.cz
Sobota Březen 3 21:59:01 CET 2007

Určitě i ve výrobních procesech, ale taky v medicíně - NMR=nukleární magnetická rezonance,
Včera byl na ČT2 večer film o lidském embryu, kde velká část záběrů byla pořízena díky NMR.
Jsou i v Čechách v krajských a občas i menších nemocnicích (Brno, Znojmo).
Taky vlastně díky němu Vám nyní odpovídám, pomohl zachránit můj život...

Aleš Martiník

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of pavel pavlp
Sent: Saturday, March 03, 2007 8:52 PM
To: HW-news
Subject: Re: ITER (bolo Elektromobil)

Děkuji za odpovědi a rozšíření mého obzoru , člověk netuší co supravodivost obnáší .
Ještě by mne zajímalo , k čemu se takový supra magnet prakticky využívá, je  to jen k výzkumničení nebo v konkrétním výrobním procesu ?

.NET C# professional developer ( Realtime,XML,B2B communication ) http://www.visualprog.cz