Re: Měřící trafo, kde koupit nebo nechat vyrobit ?

Dee Jay deejay@email.cz
Sobota Březen 3 09:45:08 CET 2007

Zdravím - nevím jak malé ho potřebujete
,ale zkuste http://www.mtbrno.cz/

DJ

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, March 03, 2007 9:10 AM
Subject: Měřící trafo, kde koupit nebo nechat vyrobit ?

Hezký den,

    prosím může mi někdo poradit, kde získat malé měřící trafo proudu ?
Ptala jsem se v Tronicku, ale nestojím jim za odpověď. Trafa dělají
hezká, ale obchodníci asi nic moc. Pořád.

    Zkoušela jsem i hledat, ale nic kloudného jsem nenašla a když, tak
za hranicemi.

    Budu moc ráda :)

Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186