Letajici reprobedna

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Sobota Březen 3 09:40:50 CET 2007

Vim ze takovehle krabicky se pouzivaji i u zeleznicnich modelu - u tech
vetsich co jezdi po zahrade. Je tam treba zvuk parni lokomotivy a mam dojem,
ze charakter zvuku je odvozeny z napeti pro motor. Ten pan co to ma na
zahrade mi tvrdil, ze se zvuk meni plynule.
Andel

----- Original Message -----
From: "Pavel Troller" <patrol@sinus.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, March 03, 2007 5:04 AM
Subject: Re: Letajici reprobedna

Zdravim,
 hezky si s tim vyhrali!
 Ten zvuk ma nasamplovany, vysvetloval to, kdyz ukazoval horejsek toho
letadla,
vlevo (ve smeru letu) je zesilovac a vpravo je takova zlutooranzova krabicka
a to je ten generator. Ma zjevne nekolik samplu - start, volnobeh, stredni
otacky, vysoke otacky, a nadto je za letu prehrava ruznou rychlosti dle
rezimu letu, cimz je simulace TEMER dokonala.
  Me ucho zachytilo loop samplu ve strednich otackach, opakuje se asi po 3
sekundach (zaposloucejte se do zvuku, kdyz roluje na start nebo na pristani
hledejte rytmus) a prechod zvuku z volnobehu do vyssich otacek taky neni
uplne
koser, nicmene o moc lepe to uz opravdu udelat neslo.
               S pozdravem Pavel Troller