Elektromobil - OT

martin vorel hwnews.martin.vorel@arms.cz
Sobota Březen 3 08:35:46 CET 2007

ITER resi vse :)
http://www.aldebaran.cz/bulletin/2003_39_itr.html
Rekl bych ze v roce 2050 bude doufejme uz aspon 10 komercnich fuznich
reaktoru v behu. Pocitam ze typicky vykon se bude pohybovat kolem 1GW.
Nasledne zacne zlaty vek lidstva... skonci doba kourova a zacne doba
porozumeni (moje teorie zni: levna cista energie = konec vetsiny valek)

Jinak osobne vice fandim ITERu nez CERNu pac v ITERu vidim neco realne
vyuzitelneho. (p. Valuch mi to urcite promine :) )
Myslite ze vyzkum v CERNu bude mit vysledky spise filozovickeho nebo
realne vyuzitelneho charakteru?