Odber trafa naprazdno - KOMERCE

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Sobota Březen 3 01:55:14 CET 2007

Mam este 1 tip. Vykuchat spinane nabijacky k mobilom / fotakom. Oproti
kondenzatoru to ma vyhodu galvanicky oddeleneho sekundaru. Nevyhodou
zrejme je neista dlhodoba spolahlivost...

2 priklady: http://www.za.gaya.sk/~sinkom/tmp/charger/

Nabijacka od mobilu berie cinneho prikonu naprazdno 0W (mensie
rozlisenie na W-metri nemam) a primarny prud 1.8mA.
No naprazdno... ta LED svieti a je samozrejme modra :-))

Nabijacka od fotaku (s*o*n*y) ma prikon "rovnaky" a prud primarom
5.6mA.

miro

--- Dušan  Doležal <duffa@inMail.cz> wrote:

> Diky za skvely tip, to je temer presne to co chci bastlit (az na par

Bored stiff? Loosen up...
Download and play hundreds of games for free on Yahoo! Games.
http://games.yahoo.com/games/front