Elektromobil

Petr Simek psimek@jcu.cz
Sobota Březen 3 00:54:37 CET 2007

On Sat, 3 Mar 2007, Petr Zahradnik wrote:

> Puvodni zprava ze dne 3.3.2007 od Petr Simek:

> Tady muj pracovni koutek zere pres 7 kWh denne, tak si rikam, ze to
> bude malo.

Lednicka sebere cca 1kWh + TV + svetla + drobnosti. Kazdy holt neni
obklopen pocitaci ktere bezi cely den a basti. I kdyz pokud vari na
elektrice nedelni obed, ale pak to zase usetri na topeni.

Kazdopadne ta energie ukryta v dovezene a spalene rope by se musela
nahradit elektrickou. Vzhledem k podobne ucinnosti spalovaciho motoru
a elektrarny - kolik se asi rocne spali PHM v CR ? Kolik by to asi
predstavovalo el. energie kdyby se to spalilo v elektrarnach...