Odber trafa naprazdno

Du šan Dolež al duffa@inMail.cz
Pátek Březen 2 23:39:21 CET 2007

Posbiral jsem od kolegu v praci starsi NiMH akumulatory, ktere uz sice nejlepsi casy maji za sebou, pro danou aplikaci je jejich kapacita jeste vice nez dostatecna, ani jsem necekal ze jich sejde tolik, jako optimalni bych videl 3-4 kusy do jedne lampicky. Nabijeni asi trvale nejakym hodne malym proudem (~1/100C).

Dusan Dolezal