Pitva Virtex4

Danhard danhard@volny.cz
Pátek Březen 2 21:30:05 CET 2007

Asi jim neslo to viko u Xilinxu priletovat, tak pouzili klempirskou kyselinku :o))
Danhard
*******

kondenzatory odpalene neboli. Odkedy zacalo to FPGA vydavat velmi vysoky
sumivy zvuk (nieco ako spinane zdroje) zacal sa aj zvysovat odber prudu.
To bolo este v case kedy som tam nemal nalepeny chladic a stetoskopom
som bol schopny lokalizovat odkial ten zvuk vychadzal. Bol to spodny roh
(karta bola nainstalovana standardne vertikalne). Vsetka logika ale
fungovala. Odber prudu sa stale zvysoval a musel som nalepit chladic.
Neskor som musel pridat ventilator. Potom uz nestacil ani velky
ventilator, ale FPGAcko stale fungovalo.
Nakoniec definitivne odislo, vtedy z 3.3V odoberalo uz asi 15A :-)
Teraz ked som to otvoril zacinam rozumiet preco, ta chemikalia tam
zjavne sposobila skraty. Bohuzial uz nezistim ci tie kondenzatory
odpadli este za prevadzky, alebo az ked som to teplovzduchom odpajkovaval.
b.